Regulamin serwisu Paczka Dobra Sursum Corda
I. Postanowienia ogólne
- Paczkadobra.sc.org.pl to serwis umożliwiający przekazywanie darowizn na rzecz podopiecznych Programu „Chcepomagac.org” (prowadzonego przez Stowarzyszenie Sursum Corda), poprzez sfinansowanie wielkanocnych paczek. Darowiznami są objęte rodziny podopiecznych Stowarzyszenia Sursum Corda.
- Właścicielem serwisu jest Stowarzyszenie Sursum Corda z siedzibą w Nowym Sączy (kod pocztowy 33-300) przy ulicy Lwowskiej 11 - NIP 737-18-71-649 | KRS 00000 20 382.
- Regulamin określa warunki i zasady korzystania z serwisu Paczkadobra.sc.org.pl, w tym prawa i obowiązki użytkowników (organizacji), odpowiedzialność właściciela serwisu oraz zasady korzystania z narzędzi płatnościowych, służących wspieraniu podopiecznych Programu „Chcepomagac.org”.
- Korzystanie z serwisu jest możliwe po wcześniejszym zapoznaniu się z warunkami niniejszego regulaminu oraz jego akceptacji.
- Właściciel serwisu oświadcza, że beneficjenci (podopieczni Programu „Chcepomagac.org”) wyrażają zgodę na wykorzystanie wszelkich materiałów przekazanych do Stowarzyszenia Sursum Corda, które są niezbędne do realizowania celów serwisu Paczkadobra.sc.org.pl.
II. Definicje
- REGULAMIN – oznacza niniejszy dokument, jako zbiór warunków i zasad określających korzystanie z serwisu Paczkadobra.sc.org.pl.
- SERWIS – oznacza serwis internetowy działający pod adresem Paczkadobra.sc.org.pl.
- STOWARZYSZENIA – właściciel serwisu Paczkadobra.sc.org.pl.
- BENEFICJENT – to osoba fizyczna, na rzecz której przyjmowane są wpłaty lub produkty będące częścią lub stanowiące całość wielkanocnej paczki.
- BRAMKA PŁATNOŚCIOWA – oznacza narzędzie umożliwiające dokonywanie szybkich płatności za pośrednictwem wybranego przez właściciela serwisu operatora płatności internetowych. Operatorem bramki umożliwiającej płatności w serwisie Paczkadobra.sc.org.pl jest Autopay S.A., ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot.
- WPŁATA – oznacza przekazanie wpłaty finansowej, która umożliwia realizację paczki wielkanocnej dla rodzin podopiecznych „Chcepomagac.org”.
- WPŁACAJĄCY – osoba fizyczna lub prawna przekazująca w sposób dobrowolny wpłatę, której celem jest sfinansowanie paczki wielkanocnej dla rodzin podopiecznych „Chcepomagac.org”.
III. Zakres i rodzaj usług
- STOWARZYSZENIE, czyli właściciel serwisu, umożliwia jego użytkownikom przekazywania pomocy na rzecz rodzin podopiecznych Programu „Chcepomagac.org”. Korzystanie z serwisu jest nieodpłatne, a realizowane wpłaty są całkowicie dobrowolne.
- STOWARZYSZENIE w imieniu wpłacających dokonuje zakupu wyszczególnionych na stronie rodziny podopiecznego produktów i przekazuje zakupione paczki Beneficjentom.
- STOWARZYSZENIE nie pobiera w ramach świadczonych drogą elektroniczną usług żadnych prowizji i opłat, całkowita kwota wpłaty jest przekazywana na cel realizowany przez serwis Paczkadobra.sc.org.pl.
IV. Darowizny w serwisie
- Paczkadobra.sc.org.pl udostępnia przestrzeń internetową, umożliwiającą przekazywanie dobrowolnych wpłat, których celem jest zakup paczek wielkanocnych dla Beneficjentów, zgodny z celem i Regulaminem serwisu.
- Poprzez realizowane wpłaty STOWARZYSZENIE świadczy na rzecz użytkowników bezpłatną usługę świadczoną drogą elektroniczną.
V. Wpłacający
- Serwis Paczkadobra.sc.org.pl udostępnia przestrzeń internetową, umożliwiającą Wpłacającym przekazywanie dobrowolnych wpłat, które w całości są wykorzystane przez Stowarzyszenie na zakup paczek wielkanocnych dla Beneficjentów.
- Użytkowanie serwisu przez Wpłacających nie wymaga zakładania konta, a także nie oznacza żadnych dodatkowych wpłat wynikających lub związanych z samym użytkowaniem serwisu. Jednocześnie dla realizacji głównego celu serwisu, Użytkownicy korzystają z udostępnionych na stronie narzędzi, w tym także tych finansowych.
VI. Płatności / metody płatności
- Wpłaty odbywają się za pośrednictwem opcji Wpłacam darowiznę poprzez bramkę płatnościową Autopay S.A.
- Operatorem płatności online jest Autopay S.A. z siedzibą w Sopocie, 81-718 Sopot, ul. Powstańców Warszawy 6, NIP 5851351185.
- Dostepne formy płatności:
a. przelewy online,
b. BLIK.
VII. Reklamacje
- Reklamacje związane ze świadczeniem usług elektronicznych za pośrednictwem serwisu Paczkadobra.sc.org.pl podlegają reklamacji, które można składać za pośrednictwem poczty elektronicznej STOWARZYSZENIA: biuro@sc.org.pl.
- Reklamacja przysługuje WPŁACAJĄCEMU.
- W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez STOWARZYSZENIE.
- Rozpatrzenie reklamacji przez STOWARZYSZENIE następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
- Odpowiedź STOWARZYSZENIA w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail użytkownika lub podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez WPŁACAJĄCEGO.
VIII. Własność intelektualna
- Wszystkie elementy, w tym elementy graficzne serwisu Paczkadobra.sc.org.pl są objęte autorskimi prawami majątkowymi. Dlatego jakiekolwiek zmiany, kopiowanie w tym rozpowszechnianie treści, grafik i zdjęć będących częścią serwisu, bez zgody Stowarzyszenia Sursum Corda, jest zabronione i może skutkować odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
IX. Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane za pośrednictwem Strony zawierane są zgodnie z prawem polskim.
- W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.